dinsdag 16 augustus 2011

Song of Ice and Fire (Strijd der Koningen)

Momenteel lees ik een paar boeken tegelijk. Daaronder bevindt zich het tweede boek van de negendelige serie Song of Ice and Fire. Aangezien dit een kanjer is van 800 blz. en dan ook nog een bibliotheek kopie die volgende week binnen moet, maakt dit dat de andere boeken niet echt opschieten. 


Ik heb het eerste boek niet gelezen, maar heb wel de verfilming ervan gezien (en nogmaals gezien, maar dan samen met mijn dochter). Heel goeie reeks dus, zodanig dat het me aanzette tot het lezen van de boeken. Aangezien het tweede seizoen (tweede boek) pas start in februari 2012, heb ik ruim tijd om me aan deze kanjer te wagen (wat ik normaal niet doe). 


Vandaag ontdekte ik via Facebook een overzicht van alle nieuwe gezichten voor volgend seizoen. Heel leuk is dat, als je al 3/4 ver zit in het tweede boek. Hier vind je de link.









Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...